♥9♥ Dla każdego coś ZDROWEGO!

Hej hej :D!

Wczoraj wybrałam się na zakupy do supermarketu i postanowiłam, że kupię coś zdrowego i zadbam o siebie :) zazwyczaj odżywiałam się niezdrowo "faszerując" się barwnikami itp. substancjami. Jednak postanowiłam to zmienić :)

Zajadałam się zazwyczaj słodyczami, które negatywnie wpływają na stan mojej skóry (raczej na twarzy)..

Kilka zdrowszych produktów:



Na półce z chrupkami i płatkami zobaczyłam pewną nowość - ciasteczka jęczmienne z siemieniem lnianym firmy Sante. Bardzo chciałam je spróbować :)
Jest to zdrowa, smakowita i pożywna przekąska.. są chrupie, ale nie za twarde, zawierają dużo błonnika co jest ogromnym plusem :D
Ciasteczka są bez dodatku pszenicy i zawierają 52,8% jęczmienia:)
Znakomicie nadają się jako drugie śniadanie w szkole czy pracy...może jest ich mało (2 ciasteczka), ale są bardzo sycące.


Jest to naprawdę super przekąska..POLECAM! 

Buziaki :**  

42 komentarze:

  1. ja z kolei uwielbim te ciastka z belvita ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja często jem niezdrowo, ale takie ciasteczka tez lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta ciasteczka też lubie , pytałaś obserwacje ok
    http://photomelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też się niezdrowo odżywiam, ale te ciasteczka są przepyszne ! <3 Fajny wpis !

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam ;) takie jedzonko też jest dobre i w dodatku zdrowsze!
    Obserwuję;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Jestem zachwycona sposobem Twojego pisania! A zdjęcia c u d n e!
    Zapraszam
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a na pewno się odwdzięcze ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciasteczka są smaczne:) ale ja wole te z żurawiną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog :)

    http://nadi-natii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te ciasteczka :)

    Nowy post! http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja czasem na drugie śniadanie jem ciasteczka jęczmienne :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio też zjadam zdrowsze produkty :))
    http://nussy99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam wygląda pysznie. Ale i tak według mnie najzdrowsze jest coś zrobionego przez siebie :)
    Zapraszam do obserwacji ♥
    madeline-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię jeść zdrowo, wolę fast foody. I tak po nich jakoś nie grubnę ani nic bo jem je dość rzadko. xD Ale może powinnam zacząć zdrowo jeść..
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm ale mi narobiłaś ochoty :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja staram się odżywiać zdrowo, uwielbiam wafle ryżowe, uzależniłam się od nich, ale są przepyszne. Pytałaś chyba o wspólną obserwacje, ja już obserwuję x

    http://unbeending.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jogurt owocowy zdrowy niestety nie jest, polecam naturalny i samemu dorzucić jakieś owoce ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam<3

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, co prawda nie jestem ekspertką w zdrowym odżywianiu, ale co nieco na ten temat wiem. Niestety idąc do sklepu musimy uważać na produkty psełdo zdrowe :/
    Płatki Fitness, które kupiłaś niestety nie mają nic wspólnego ze zdrowiem, zawierają bardzo dużo cukru i są wysoko przetworzone...
    Zapraszam na http://stylowoizdrowo.blogspot.com/ jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że te produkty nie są do końca zdrowe.. dlatego napisałam coś zdrowszego :) ale dzięki za uwagę :)

      Usuń
  19. Pytałaś o wzajemną obserwację ja już obserwuję i czekam na rewanż :) www.rikitiki-adu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello, this is really nice post and also your blog!
    do you want to follow each other?
    I'll wait here. If so, follow me and let me know and i'll follow back for sure!
    http://elefantest89.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny wpis, ale kocham czekoladę ♥

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Tych ciesteczek jęczmiennych muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie słodycze i alkohol szkodzą na cerę ale czasami nie potrafię sobie ich odmówić :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post!
    Mogłabyś poklikać w linki w tym poście KLIK dla ciebie to chwila, a dla mnie spełnienie marzeń
    Z góry bardzo dziękuję i napisz w komentarzu jak mam się odwdzięczyć, a z pewnością to zrobię.

    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog. :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post!
    Mogłabyś mi poklikać w linki w najnowszym poście?
    Dla ciebie to chwila, a dla mnie wiele znaczy ;)
    Napisz w komentarzu jak mogę się odwdzięczyć, a na pewno to zrobię :3

    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam wafle ryżowe z polewą czekoladową - są pyszne;-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  28. wow jakie zdrowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne ciacha, muszę spróbować. Lubię takie zbożowe przekąski. :) Też ostatnio postanowiłam się zdrowiej odżywiać. Jednak u mnie na pierwszy plan weszła sałata. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Te ciasteczka wyglądają smakowicie. Zdrowe odżywianie wcale nie musi być nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja polecam Ci spróbować musli z fitelli z żurawiną! pycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Od Sante jadłam ciasteczka owsiane kakaowe i także są przepyszne! :) Świetny zamiennik niezdrowych słodyczy ;D a wafle ryżowe to praktycznie zawsze muszą być w moim domu, też fajna przekąska, kiedy ma się ochotę na pochrupanie czegoś : )

    OdpowiedzUsuń
  33. no czy danone jest zdrowe, to bym się zastanowiła ;-)
    lepiej zwykły jogurt kupić i wymiksowac z truskawkami, w końcu mamy sezon.:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja kiedyś jadłam wafle ryżowe, ale teraz mi się już tak zbrzydły, że nie mam na nie ochoty :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Wafle kupca jadam regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super te ciasteczka wyglądają, akurat z Sante nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, kiedy zostawisz komentarz! ♥
Jeśli zaobserwujesz - odwdzięczę się tym samym (poinformuj mnie). ♥